چه تنوری بخریم ؟

چه تنوری بخریم ؟

تنور های گازی رویال در انواع مختلف یک سینی تا هشت سینی در ابعاد مختلف  بنا به مصارف خانگی و کارگاهی تولید و عرضه میگرد که ایده آل ترین آن برای مصارف خانگی  تک سینی و دو سینی میباشد و برای مصارف کارگاهی مثل شیرینی پزی با سینی هائی  با تعداد بالا کاربرد دارد.

تنورهای گازی رویال در چهار سایز ( متوسط ، بزرگ ، خیلی بزرگ و دو طبقه ) تولید میگردد که کوچک ترین آن سایز متوسط مناسب برای آشپزخانه های کوچک و خانواده های با جمعیت کم تر و محیط های آپارتمانی طراحی گردیده که به دلیل جمع و جور بودن آن بیشترین استقبال را دارد.

نمونه های بزرگ تر تنور رویال ( سایز بزرگ ) برای خانواده های با جمعیت بیشتر و خانه های ویلائی بسیار مناسب بوده و همچنین بهترین گزینه برای ایجاد مشاغل و کسب و کارهای خانگی و کارگاهی بوده و جهت افزایش کیفیت و سرعت پخت انواع کیک و کلوچه و یا انواع نان های سنتی و روغنی کاربرد فراوانی دارد.

بزرگترین نوع تنور رویال ( سایزخیلی بزرگ ) برای خانواده های پر تعداد و نیز برای مشاغل رستورانی نان پزی ، شیرینی پزی و کلوچه پزی و حتی پیتزا و  …  مورد استفاده قرار میگیرد.

یکی از خاص ترین ویژگی های تنور گازی رویال در قیمت آن خلاصه میشود به طوری که کم درآمدترین اقشار جامعه نیز به راحتی میتوانند آن را تهیه نموده و به راحتی مورد استفاده قرار دهند.

فرهای مشابهی که در بازار موجود است به دلیل نداشتن راندمان و کارائی بالا و به دلیل قیمت گزاف آنها و یا وجود امواج ساتع شونده مغناطیسی مضر ، قابل رقابت با این کالا نبوده و هیچکدام نمیتوانند سلامت غذائی شما را تضمین کنند.